DILICOn OY:n jakamIEN tuotteiden osoiteikkunassa ON ALUEELLISET TUNNISTEET
Jakamamme postit tunnistaa seuraavista alueellisista tunnuksista:
KOVIC - Kouvolan talousalue (Pohjois-Kymenlaakso)
KYMIC - Kotkan talousalue (Etelä-Kymenlaakso)
PÄHIC - Lahden talousalue (Päijät-Häme)
Kaikkien alueiden posteissa saattaa kesällä esiintyä vielä jonkin verran ICON-tunnistetta, mutta se poistuu käytöstä. Osassa tuotteita lukee myös Jakeluyhtiö Suomi Oy
Jaamme tällä hetkellä postia seuraavien postinumeroiden alueella
Lahden alue (PÄHIC)
15100, 15140, 15150, 15160, 15170, 15200, 15210, 15230, 15240, 15270, 15300, 15320, 15340, 15500, 15520, 15540, 15550, 15560, 15610, 15680, 15700, 15800, 15810, 15830, 15840, 15850, 16100, 16600, 16800, 17110, 15900, 15950
Kouvolan alue: (KOVIC)
45100, 45120, 45130, 45150, 45160, 45200, 45360, 45370, 45610, 45700, 45720, 45740, 45750, 45810, 45910, 46800, 46810, 46860, 47200
Kotkan alue: (KYMIC)
48130, 48200, 48210, 48220, 48230, 48300, 48310, 48350, 48400, 48410, 48600, 48700, 48710, 48720, 48770, 48800, 48810, 48900, 48910, 48930, 49210, 49220, 49300, 49400, 49490, 49510
Saitko jollekin muulle tarkoitetun lähetyksen
Jakelumme laatu on todella hyvää, mutta joskus meillekin sattuu vahinkoja tai vastaanottaja ei enää asukaan lähetykseen merkityssä osoitteessa. Postisalaisuuden suojelemiseksi tällaista kirjettä ei saa avata. Jos lähetyksen osoiteikkunan tiedoissa on ICON-jakeluyhtiötunniste, voit tilata meiltä palautuskuoren. Sen avulla väärin jaetun lähetyksen voi palauttaa maksutta Postin kautta. Palautuskuoren voi tilata sivun alaosan yhteydenottolomakkeella tai lähettämällä meille sähköpostia.
Onko jakamamme lähetys vahingoittunut
ICON-merkinnällä varustettuja lähetyksiä koskevat reklamaatiot voi tehdä kätevimmin sivun alaosassa olevan yhteydenottolomakkeen kautta tai lähettämällä meille sähköpostia.
Epäiletkö jääneesi ilman Diliconin jakamaa lähetystä
Asian selvittämiseksi kannattaa aina ensin olla yhteydessä postittajaan. Emme tietä, minkä postittajan lähetyksiä jakeluumme on toimitettu, mutta heidän on mahdollista selvittää lähetyksen yksilöllinen tunniste, jonka avulla pystymme mahdollisesti selvittämään, mitä lähetykselle on postittamisen jälkeen tapahtunut, jos se on toimitettu jakeluumme.
Jos osoite vaihtuu
Jakelun sujuvuus varmistetaan parhaiten sillä, että postilaatikossa on selkeät osoitetiedot. Osa postien lähettäjäyrityksistä saa muuttoilmoituksen osoitemuutostiedot automaattisesti Väestörekisterikeskukselta tai Postilta, mutta oma ilmoitus postittajille voi nopeuttaa uusien tietojen käyttöön saamista.
Oviin jakelusopimus
Meillä ei ole valitettavasti tietoa, jos postinsaaja on ostanut maksullisen oviin jakelun. Mikäli taloutenne posti pitäisi jakaa ovelle, ilmoittathan asiasta sähköpostitse osoitteella [email protected]. Lisää mukaan todistus oikeudesta saada posti ovelle tai sopimus oviin kannosta.
KOVIC - Kouvolan talousalue (Pohjois-Kymenlaakso)
KYMIC - Kotkan talousalue (Etelä-Kymenlaakso)
PÄHIC - Lahden talousalue (Päijät-Häme)
Kaikkien alueiden posteissa saattaa kesällä esiintyä vielä jonkin verran ICON-tunnistetta, mutta se poistuu käytöstä. Osassa tuotteita lukee myös Jakeluyhtiö Suomi Oy
Jaamme tällä hetkellä postia seuraavien postinumeroiden alueella
Lahden alue (PÄHIC)
15100, 15140, 15150, 15160, 15170, 15200, 15210, 15230, 15240, 15270, 15300, 15320, 15340, 15500, 15520, 15540, 15550, 15560, 15610, 15680, 15700, 15800, 15810, 15830, 15840, 15850, 16100, 16600, 16800, 17110, 15900, 15950
Kouvolan alue: (KOVIC)
45100, 45120, 45130, 45150, 45160, 45200, 45360, 45370, 45610, 45700, 45720, 45740, 45750, 45810, 45910, 46800, 46810, 46860, 47200
Kotkan alue: (KYMIC)
48130, 48200, 48210, 48220, 48230, 48300, 48310, 48350, 48400, 48410, 48600, 48700, 48710, 48720, 48770, 48800, 48810, 48900, 48910, 48930, 49210, 49220, 49300, 49400, 49490, 49510
Saitko jollekin muulle tarkoitetun lähetyksen
Jakelumme laatu on todella hyvää, mutta joskus meillekin sattuu vahinkoja tai vastaanottaja ei enää asukaan lähetykseen merkityssä osoitteessa. Postisalaisuuden suojelemiseksi tällaista kirjettä ei saa avata. Jos lähetyksen osoiteikkunan tiedoissa on ICON-jakeluyhtiötunniste, voit tilata meiltä palautuskuoren. Sen avulla väärin jaetun lähetyksen voi palauttaa maksutta Postin kautta. Palautuskuoren voi tilata sivun alaosan yhteydenottolomakkeella tai lähettämällä meille sähköpostia.
Onko jakamamme lähetys vahingoittunut
ICON-merkinnällä varustettuja lähetyksiä koskevat reklamaatiot voi tehdä kätevimmin sivun alaosassa olevan yhteydenottolomakkeen kautta tai lähettämällä meille sähköpostia.
Epäiletkö jääneesi ilman Diliconin jakamaa lähetystä
Asian selvittämiseksi kannattaa aina ensin olla yhteydessä postittajaan. Emme tietä, minkä postittajan lähetyksiä jakeluumme on toimitettu, mutta heidän on mahdollista selvittää lähetyksen yksilöllinen tunniste, jonka avulla pystymme mahdollisesti selvittämään, mitä lähetykselle on postittamisen jälkeen tapahtunut, jos se on toimitettu jakeluumme.
Jos osoite vaihtuu
Jakelun sujuvuus varmistetaan parhaiten sillä, että postilaatikossa on selkeät osoitetiedot. Osa postien lähettäjäyrityksistä saa muuttoilmoituksen osoitemuutostiedot automaattisesti Väestörekisterikeskukselta tai Postilta, mutta oma ilmoitus postittajille voi nopeuttaa uusien tietojen käyttöön saamista.
Oviin jakelusopimus
Meillä ei ole valitettavasti tietoa, jos postinsaaja on ostanut maksullisen oviin jakelun. Mikäli taloutenne posti pitäisi jakaa ovelle, ilmoittathan asiasta sähköpostitse osoitteella [email protected]. Lisää mukaan todistus oikeudesta saada posti ovelle tai sopimus oviin kannosta.